Szkoła Podstawowa Specjalna im.Janusza Korczaka w Warczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.spswarcz.pl.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Agata Bratownik
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich pod linkiem: https://www.rpo.gov.pl
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Aby wejść do głównego budynku szkolnego istnieje konieczność pokonywania krótkiego odcinka schodów, brak możliwości wjazdu na wózku inwalidzkim (brak podjazdu). Wejście tylne do budynku głównego bezpośrednio nie prowadzi przez schody, jednak po minięciu drzwi konieczne jest pokonanie krótkiego odcinka schodów aby dostać się na parter budynku. Aby wejść do pozostałych budynków kompleksu ZSB w Tczewie (pawilon, sala gimnastyczna) nie ma potrzeby pokonywania schodów, istnieje możliwości wjazdu na wózku inwalidzkim. Wszystkie drzwi główne do poszczególnych budynków kompleksu szkolnego otwierane są ręcznie.
Aby wejść do budynków kompleksu szkolnego nie ma potrzeby pokonywania schodów, istnieje możliwości wjazdu na wózku inwalidzkim (zarówno do budynku głównego szkoły, jak i do budynku parterowego zlokalizowanego w zachodniej części kompleksu). Budynek główny posiada dwie kondygnacje nadziemne. Budynek pomocniczy to obiekt parterowy. Sekretariat jednostki mieści się na piętrze budynku głównego, w jego zachodnim skrzydle (na końcu ciągu komunikacyjnego piętra budynku głównego). Aby dostać się na pierwsze piętro budynku głównego konieczne jest pokonanie schodów mieszczących się w centralnej części budynku szkolnego. Brak windy w budynku. Korytarze wewnątrz budynków kompleksu szkolnego są ogólnie dostępne, nie zawierają barier ani przeszkód komunikacyjnych. Korytarze umożliwiają poruszanie się na wózku. Brak toalety dla osób poruszających się na wózkach. Istnieje możliwość umówienia spotkania z interesantem w części budynku dostępnej dla osoby o utrudnionych możliwościach poruszania się. Istnieje także możliwość zaprowadzenia osoby niewidomej do konkretnego pomieszczenia.
Aby wejść do budynków kompleksu szkolnego nie ma potrzeby pokonywania schodów, istnieje możliwości wjazdu na wózku inwalidzkim (zarówno do budynku głównego szkoły, jak i do budynku parterowego zlokalizowanego w zachodniej części kompleksu). Budynek główny posiada dwie kondygnacje nadziemne. Budynek pomocniczy to obiekt parterowy. Sekretariat jednostki mieści się na piętrze budynku głównego, w jego zachodnim skrzydle (na końcu ciągu komunikacyjnego piętra budynku głównego). Aby dostać się na pierwsze piętro budynku głównego konieczne jest pokonanie schodów mieszczących się w centralnej części budynku szkolnego. Brak windy w budynku. Korytarze wewnątrz budynków kompleksu szkolnego są ogólnie dostępne, nie zawierają barier ani przeszkód komunikacyjnych. Korytarze umożliwiają poruszanie się na wózku. Brak toalety dla osób poruszających się na wózkach. Istnieje możliwość umówienia spotkania z interesantem w części budynku dostępnej dla osoby o utrudnionych możliwościach poruszania się. Istnieje także możliwość zaprowadzenia osoby niewidomej do konkretnego pomieszczenia.
brak
Budynek główny posiada podjazd dla pojazdów od strony dziedzińca wewnętrznego oraz posiada podjazd dla wózków inwalidzkich (zlokalizowany po południowej stronie budynku głównego). Budynek główny nie posiada windy, platform ani pochylni umożliwiających dostęp oraz swobodne poruczanie się osób na wózkach inwalidzkich na piętrze budynku. Możliwe jest swobodne poruszanie się na wózku w części parterowej budynku głównego. Budynek pomocniczy jako obiekt parterowy, poprzez posiadaną architekturę, umożliwia swobodne poruszanie się na wózku w całym budynku.
Budynek główny posiada podjazd dla pojazdów od strony dziedzińca wewnętrznego oraz posiada podjazd dla wózków inwalidzkich (zlokalizowany po południowej stronie budynku głównego). Budynek główny nie posiada windy, platform ani pochylni umożliwiających dostęp oraz swobodne poruczanie się osób na wózkach inwalidzkich na piętrze budynku. Możliwe jest swobodne poruszanie się na wózku w części parterowej budynku głównego. Budynek pomocniczy jako obiekt parterowy, poprzez posiadaną architekturę, umożliwia swobodne poruszanie się na wózku w całym budynku.
Przy budynku zapewnia się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Miejsca takie są zlokalizowane na placu parkingowym zlokalizowanym w centralnej części kompleksu szkolnego (dziedziniec wewnętrzny kompleksu).
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń poza pomieszczeniami technicznymi można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
brak
brak
brak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa Specjalna im.Janusza Korczaka w Warczu